Effective Team Leadership

image not found!

Effective Team Leadership

Bu təlim uğurlu komanda rəhbərliyinə vacib olan keyfiyyətlərdən və əsas bacarıqlardan bəhs edir. Təlimdə sizlər mürəkkəb və rəqabətçi  iqtisadi mühitdə komandanızı həvəsli və yolda məhsuldar etməyin yollarını öyrənə biləcəksiniz.

Bu təlimdə komanda rəhbərliyinin əsas aspektlərində kömək ola bilən möhkəm biliklərlə yanaşı, müxtəlif və ya çətin xarakterli insanlarla necə səmərəli və inandırıcı davranmağa kömək edə bilən və gündəlik həyatda ehtiyac düya biləcəyiniz faydalı sosial bacarıq modellərini öyrənəcəksiniz.

 

 

Bu təlim sizə bunları əldə etməyə kömək edəcək:

  • Bir komanda lideri kimi qəbul etmək üçün müvafiq liderlik üslubunu anlayın

  • Komandalar çətin və rəqabətçil dövrdə necə inkişaf edir, dəyişir və bu davamlılığı qoruyur?

  • Məhsuldarlığı artırmaq üçün işçilərə imkan və səlahiyyət verilməsi yollarını

  • Performansın səmərəli idarə edilməsi yolları

  • İşlərin asanlaşdırma bacarıqlarını, vəzifə və işçilər arasındakı tarazlığın qorunmasını

 

 

Kim iştirak edə bilər

Komanda rəhbərləri, nəzarətçilər və komanda lideri olmaq istəyənlər, menecment bilik və bacarıqlarını artırmaq istəyən lahiyə rəhbərləri.

 

 

Təlim proqramı

  1. Müxtəlif vəziyyətlərdə Liderliyin hansı üslubu uyğundur?

Qarşılaşdığınız vəziyyətə görə fərqli rəhbərlik üslublarından necə istifadə etmək yaxşıdır. Başqalarının qəbul edə biləcəyi fərqli güc mənbələrini necə tanımaq olar - Avtokrat, Avtoritar, bürokratiya

  1. Komandanın yaradılması

Yüksək performans qrupunun xüsusiyyətləri nədir? “Belbin'in Yaxşı Bir Balanslı Bir Komanda Haqqında Konsepsiyası” və hər bir komanda üzvünün potensial bacarıq və bacarıqlarını maksimum dərəcədə artırdığına necə əmin olmaq olar? Çətin zamanda komandanı rutində saxlamaq və məhsuldarlığını qorumaq.

  1. Performans İdarəetmə

Performansın aydın olması. Ölçülən hədəfləri müəyyən etmək. Yüksək performansı qiymətləndirmək. Zəif performansın gücləndirilməsi və Monitorinqin təkminləşdirilməsi üçün Rəy Sessiyalarının aparılması.

  1. Layihənin idarə edən üzv şəxslərlə iş

Layihə zamanı necə vaxt rəhbərlik edilir və kömək göstərilir? Proses zamanı komandanı və ya fərdi olaraq komanda üzvləri həvəsləndirmək. Fəaliyyətə izləmək və nəzarət. Hesabatlılığın təmin edilməsi. Problemin kök səbəbinə tapmaq üçün müxtəlif təhlil vasitələrindən necə istifadə yolları

  1. İdarəetmə alətlərində istifadə

Layihənin planlaşdırılması, satış təqdimatları və işə qəbul fəaliyyəti üçün bu unikal alətlərdən istifadə.

  1. Dəstəkləmə / Gücləndirmə modelləri

  2. Heyətə tapşırıqların verilməsi

Tapşırıqları və öhdəlikləri başqalarına uğurla həvalə etmək üçün effektiv ünsiyyət, təlim və ya təlimdən istifadə edərək tədricən həyata keçirilməsi. Müxtəlif vəziyyətlərə uyğun yanaşmanı müəyyən olunması.

  1. Problemli heyət ilə işləmək və konfliktləri aradan qaldırmaq

Leadership & Personal Development Training