Nə üçün SƏTƏM Siyasəti tərtib olunur?
SƏTƏM İdarəetmə Sisteminin tələblərinə cavab vermək:
SƏTƏM Siyasətinin əsas məqsəd və hədəfləri:
SƏTƏM Siyasəti üçün tələblər:
Yığcam olmalıdır
Şirkətin fəaliyyətinə uyğun olmalıdır
Şirkətin hədəflərinə və məqsədlərinə uyğun olmalıdır
Müvafiq hüquqi qanunvericiliyin tələbləri nəzərə alınmalıdır
Şirkətin rəhbərinin liderliyini, səyini və öhdəliyini əks etdirməlidir
Təhlükəsizlik tədbirlər planı göstərilməlidir
Sənədləşdirilməlidir
Hər il yenidən baxılmalı və təkmilləşdirilməlidir.
Sağlamlıq, Əməyin Təhlükəsizliyinə dair siyasətin tərtib olunmasının məqsədi və əhəmiyyəti:
Sağlamlıq və əməyin təhlükəsizliyinə dair şirkətin siyasəti onun sağlamlıq və əməyin təhlükəsizliyi ilə bağlı məqsədlərini, bu məqsədlərə nail olmaq üçün cavabdeh olan şəxsi və bu məqsədlərə nail olmaq yollarını müəyyən edən önəmli bir sənəddir.
Bu siyasət, onu tərtib edən baş menecerlərin, eləcə də onu icra edən orta və aşağı səviyyə menecerlərinin qərarvermə prosesində rol oynayır.
SƏTƏM Siyasətinin tərkibi adətən üç hissədən ibarət olur:
Ümumi məqsəd bəyanatı
Struktur
Təşkilatı tədbirlər bölməsi
Ümumi məqsəd bəyanatı - şirkətin sağlamlıq və əməyin təhlükəsizliyinə verdiyi əhəmiyyəti və gözlənilən məsul yanaşmanı xarakterizə edir. Bu, şirkətin nail olmaq istədiyi məqsəd və hədəfləri müəyyən edir. Bu bəyanat şirkəti idarə edən şəxs tərəfindən imzalanır. Bu, sağlamlıq və əməyin təhlükəsizliyinin idarə olunmasına şirkətin ümumi yanaşmasını və onun effektivliyi ilə bağlı məqsədlərini ətraflı şəkildə göstərir. Niyyətin qoyuluşu - Hədəflər və məqsədlər, Rəhbərliyin öhdəliyi
Struktur bölməsi - şirkətdaxili bütün səviyyələrdə mövcud olan vəzifə və öhdəlikləri açıqlayır. Bu bölmədə öhdəlik və tabeçilik pillələri göstərilir. Sağlamlıq və əməyin təhlükəsizliyinə dair siyasətin bu bölməsi şəxslərdən və onların sağlamlıq və təhlükəsizliyinə dair vəzifə borclarından bəhs edir. Təşkilatçılıq - vəzifə və səlahiyyətlər. Ünsiyyət yolları
Təşkilati tədbirlər - bölməsində şirkətin sağlamlıq və əməyin təhlükəsizliyini necə idarə etməsi haqqında məlumatlar verilir. Burada sağlamlıq və əməyin təhlükəsizliyinin idarə olunması ilə əlaqədar olan ümumi təşkilati tədbirlərin, eləcə də sağlamlıq və əməyin təhlükəsizliyinə dair mövzular və məsələlər ilə əlaqədar olan xüsusi təşkilati tədbirlərin qısa təsviri verilir. Təşkilati tədbirlər bölməsi adətən sağlamlıq və əməyin təhlükəsizliyinə dair siyasətin ən böyük bölməsi olur. Bu bölmə sağlamlıq və əməyin təhlükəsizliyini idarə etmək üçün ümumi təşkilati tədbirlərdən, o cümlədən şirkətə aid xüsusi risklər və onun fəaliyyətləri ilə əlaqədar mühüm olan xüsusi təşkilati tədbirlərdən bəhs edir ki, bu bölməyə sağlamlıq və əməyin təhlükəsizliyini idarə etmək üçün istifadə olunmuş sistemlər və prosedurlar daxildir. Tədbirlər - SƏTƏM siyasətini necə icra etmək. Məsləhət metodları (yolları). Yoxlama metodları (yolları). Təhlükələrə nəzarət etmək.
Hədəflər (və məqsədlər):
Hüquqi tələblərə cavab verilməsi
Təhlükəsiz iş yeri/ avadanlıqları/ sistemləri
Təlimin və məlumatların təmin edilməsi
Riskin qiymətləndirilməsi
Lazımi resurslar
İşçilərlə ünsiyyət və məsləhətləşmələr
Qəza və xəstəlik hallarının azaldılması
Aktiv monitorinqin aparılması
Struktur (məqsəd):
Siyasəti həyata keçirmək üçün vəzifələr
Sağlamlıq və əməyin təhlükəsizliyi ilə bağlı vəzifələrin müəyyən edilməsi
Tabeçilik iyerarxiyasının müəyyən edilməsi
Vəzifə və öhdəliklərin müəyyən edilməsi
Şirkətin direktorundan tutmuş adi işçilərə qədər olan bütün səviyyələrinin əhatə olunması
Xüsusi ixtisaslaşdırılmış vəzifələrin daxil edilməsi. Məs, ilk tibbi yardım işçiləri və texniki təhlükəsizlik üzrə məsləhətçilər.
Təşkilati tədbirlər (məqsəd):
Siyasətin həyata keçirilməsi üçün təşkilati tədbirlər
Sağlamlıq və əməyin təhlükəsizliyini idarə etmək üçün təşkilati tədbirlər
Əsas riskləri idarə etmək üçün xüsusi təşkilati tədbirlər